תפריט

מה אתם רוצים לקרוא? רוצים ללמוד? רוצים לחקור?

מאמרים

קטגוריות מאמרים: מפת דרכים

למידה מבוססת פרויקטים PBL

PBL – למידה מבוססת פרוייקטים ג'ון דיואי (1859-1952) שהיה פילוסוף, פסיכולוג ואיש חינוך אמריקאי במחצית הראשונה של המאה ה-20 טען ש: "החינוך איננו בבחינת הכנה

טקסונומיה של בלום

טקסונומיה של בלום טקסונומיה של בלום היא טקסונומיה בתחום הקוגניטיבי והיא נועדה להשיג שתי מטרות עיקריות: תכנון לימודים ובדיקת הישגים . הטקסונומיה מציעה גם את

תיאוריות מרכזיות

מה בין פדגוגיה, תוכן, תהליך רגשי-חברתי וטכנולוגיה תחום ההוראה והלמידה כולל תיאוריות רבות. אנו בחרנו כמה מהן המסייעות לתכנון התהליך, ועליהן תוכלו לקרוא כאן.  בבסיס

מודל TPACK

מודל TPACK Mishra, P., & Koehler, M. 2006 מודל המציע מבט על חיבור בין הוראה לבחירת כלים טכנולוגיים והערכת השפעת השימוש בהם על הלמידה ומחלק

מודל SAMR

Puentedura, 2006 מודל SAMR  של פואנטדורה עוסק בהערכת תרומת השימוש בכלים הדיגיטליים לתהליך הלמידה. לפי המודל, שימוש בכלים טכנולוגיים בתהליך ההוראה מוערך לפי 4 רמות

AI הזיז את הגבינה שלי

בינה מלאכותית בהוראה ולמידה כולנו שומעים על בינה מלאכותית (AI) ועל הדרך בה היא משנה את העולם. על מה בעצם מדובר? ומה השתנה? מה זה

תמהיל פדגוגי

תמהיל פדגוגי מבקש להתבונן בכלל דרכי ההוראה, ולבחור באילו מתוכן רוצים לעשות שימוש ובאיזה היקף, לגבי קהל יעד מסוים, בפרק זמן מוגדר ובאופן מנומק. פרק

SEL – למידה רגשית-חברתית

בשנים האחרונות גוברת ההכרה במקומם של היבטים רגשיים-חברתיים בלמידה. מידע על כך תוכלו למצוא באתר SEL.IL איתו אורנים עובדת בשיתוף פעולה. מה זה SEL ?

5 צעדים להפקת המיטב מהאתר

האתר נועד ללוות בכל שלבי ההוראה, מההכנה ועד ההערכה. ראשית הגדירו את מטרות הקורס – מבחינת תוכן ומבנה. כדי שתוכלו להפיק ממנו את המיטב, נצא

צריכים עזרה?

אנחנו כאן לכל שאלה בנושאי פדגוגיה וטכנולוגיה.

מה אתם רוצים לחפש?