תפריט

מה אתם רוצים לקרוא? רוצים ללמוד? רוצים לחקור?

מאמרים

קטגוריות מאמרים: תכנון מסע הלמידה

הערכה חלופית

רציונל- מהי הערכה חלופית? במסגרת הגישה הקונסטרוקטיביסטית נתפסת ההערכה כתהליכית, מתמשכת ומתבססת על מטלות אותנטיות המתבצעות במצבים אמיתיים או בהדמיה של מצבים אלה. לפי גישה

תיאוריות מרכזיות

מה בין פדגוגיה, תוכן, תהליך רגשי-חברתי וטכנולוגיה תחום ההוראה והלמידה כולל תיאוריות רבות. אנו בחרנו כמה מהן המסייעות לתכנון התהליך, ועליהן תוכלו לקרוא כאן.  בבסיס

מודל TPACK

מודל TPACK Mishra, P., & Koehler, M. 2006 מודל המציע מבט על חיבור בין הוראה לבחירת כלים טכנולוגיים והערכת השפעת השימוש בהם על הלמידה ומחלק

מהו פרומפט

פרומפט* הוא מושג מרכזי בעבודה עם כלי AI. כל הנחייה, שאלה ובקשה שאנחנו מפנים אל הכלי היא למעשה פרומפט. הפרומפט יכול להיות קצר ולכלול מספר

AI הזיז את הגבינה שלי

בינה מלאכותית בהוראה ולמידה כולנו שומעים על בינה מלאכותית (AI) ועל הדרך בה היא משנה את העולם. על מה בעצם מדובר? ומה השתנה? מה זה

תמהיל פדגוגי

תמהיל פדגוגי מבקש להתבונן בכלל דרכי ההוראה, ולבחור באילו מתוכן רוצים לעשות שימוש ובאיזה היקף, לגבי קהל יעד מסוים, בפרק זמן מוגדר ובאופן מנומק. פרק

SEL – למידה רגשית-חברתית

בשנים האחרונות גוברת ההכרה במקומם של היבטים רגשיים-חברתיים בלמידה. מידע על כך תוכלו למצוא באתר SEL.IL איתו אורנים עובדת בשיתוף פעולה. מה זה SEL ?

נערכים להערכה

מתי נערכים להערכה? הערכות נכונה להערכה מתחילה עם תכנון הקורס. חשוב שהתכנים ודרך ההוראה והלמידה בקורס תהיה קשורה לדרכי ההערכה – אם לאורך הקורס כולו

תכנון מפגש מקוון סינכרוני

מפגשים מקוונים סינכרוניים (בהם המרצה והסטודנטים משתתפים בו-זמנית) מתקיימים כחלק משגרת ההוראה והלמידה, אם במסגרת שבועות למידה מרחוק, או במהלך השוטף של הלימודים. מפגש מקוון

5 צעדים להפקת המיטב מהאתר

האתר נועד ללוות בכל שלבי ההוראה, מההכנה ועד ההערכה. ראשית הגדירו את מטרות הקורס – מבחינת תוכן ומבנה. כדי שתוכלו להפיק ממנו את המיטב, נצא

צריכים עזרה?

אנחנו כאן לכל שאלה בנושאי פדגוגיה וטכנולוגיה.

מה אתם רוצים לחפש?