תפריט

מה אתם רוצים לקרוא? רוצים ללמוד? רוצים לחקור?

מאמרים

הגדרת הודעה אוטומטית בחופשה או היעדרות בתיבת המייל

מדריך זה יעסוק בהגדרת הודעה אוטומטית בחופשה או היעדרות בתיבת המייל.
תמיכה טכנית
אופיס 365
מרצים, סטודנטים, אנשי חינוך, מתעניינים, הורים
מתקדמים

מדריך זה יעסוק בהגדרת הודעה אוטומטית בחופשה או היעדרות בתיבת המייל.

שלב 1

על מנת להגדיר את ההודעה יש להיכנס לתוכנת ה- Outlook במחשבכם.

שלב 2

יש ללחוץ על הכרטיסייה קובץ.

שלב 3

שימו לב שאתם נמצאים בתפריט מידע מימין. יש ללחוץ על תשובות אוטומטיות (מחוץ למשרד).

שלב 4

בתיבת הדו-שיח תשובות אוטומטיות, יש לבחור בתיבת הסימון שלח תשובות אוטומטיות.

שלב 5

יש לציין שעה קבועה וטווח תאריכים, יש לבחור בתיבת הסימון שלח אך ורק בטווח זמן זה. לאחר מכן הגדירו את תאריך ושעת ההתחלה ואת תאריך ושעת הסיום.

שלב 6

 יש להקליד את ההודעה האישית שברצונך לשלוח (במקום ההודעה הקיימת) בכרטיסיות בתוך הארגון שלי ו- מחוץ לארגון שלי.

שלב 7

לסיום יש ללחוץ על אישור.

תוכן עניינים

צריכים עזרה?

אנחנו כאן לכל שאלה בנושאי פדגוגיה וטכנולוגיה.

מה אתם רוצים לחפש?