תפריט

מה אתם רוצים לקרוא? רוצים ללמוד? רוצים לחקור?

מאמרים

ניהול קבוצות באתר ה- Moodle

לעיתים עולה צורך ליצור קבוצות משתמשים באתר הקורס, למשל להפרדת פעילויות ו/או משאבים לפי קבוצות ועוד.
מוודל 4 למרצים
מרצים
מקצוענים

מדריך זה ילווה אתכם ביצירה וניהול קבוצות ב – Moodle.

לעיתים עולה צורך ליצור קבוצות משתמשים באתר הקורס, למשל הגבלת פעילויות לקבוצה מסויימת.

שלב 1 – יצירת קבוצה

לחצו על לשונית משתתפים ולאחר מכן משתמשים וקבוצות.

שלב 2

כעת לחצו על יצירת קבוצה.

שלב 3

הזינו שם לקבוצה ולסיום לחצו על שמירת שינויים.

שלב 4

הקבוצה החדשה מוכנה ותתווסף לרשימת הקבוצות בקורס.

שלב 5 – הוספת / הסרת משתתפים מקבוצה

סמנו את שם הקבוצה ולחצו על הוספת/הסרת משתתפים מקבוצה.

שלב 6

כעת יופיעו 2 עמודות. עמודת הקבוצות ועמודת המשתתפים. לחצו על שם המשתתף אותו תרצו להוסיף לקבוצה ולחצו על הוספה. ניתן לחפש משתמש בשדה החיפוש מתחת לחלונית. ניתן לבחור מספר משתתפים בו זמנית על ידי מקש Ctrl.

שלב 7

לאחר ההוספה, שמות המשתתפים יופיעו בחלונית חברי הקבוצה.

ניתן להסיר משתתף מקבוצה, על ידי סימונו בחלונית חברי הקבוצה ולחיצה על הסרה.

לסיום, לחצו על חזרה לקבוצות.

תוכן עניינים

צריכים עזרה?

אנחנו כאן לכל שאלה בנושאי פדגוגיה וטכנולוגיה.

מה אתם רוצים לחפש?