תפריט

מה אתם רוצים לקרוא? רוצים ללמוד? רוצים לחקור?

מאמרים

הוספת פורום ב- Moodle

במדריך זה נלווה אתכם בהוספת פורום לאתר הקורס ב- Moodle
מוודל 4 למרצים
מרצים
מתחילים

במדריך זה נלווה אתכם בהוספת פורום לאתר הקורס ב- Moodle.

שלב 1

לחצו על מצב עריכה.

שלב 2

לחצו על הוספת משאב או פעילות ובחרו בפורום.

שלב 3

הזינו שם לפורום ותיאור (אופציונלי).

שלב 4

בחירת סוג הפורום

להלן פירוט סוגי הפורום העומדים לרשותכם:

א. דיון יחיד– המרצה פותח דיון אחד והסטודנטים יכולים רק לראות או להגיב לאותו עניין בלי לפתוח דיונים חדשים.

ב. כל אחד מפרסם דיון אחד בלבד– לכל סטודנט אפשרות ליצור דיון חדש אחד.

ג. פורום "כתיבת תשובה נדרשת לצפיה בדיון" (Q&A) – כל דיון הינו שאלה שהמרצה מזין. הפורום דורש מהסטודנט להגיב לשאלה בטרם יוכל לראות את התגובות האחרות לשאלה.

ד. פורום רגיל לשימוש כללי – הפורום הרווח ביותר: כל משתמש יכול לפתוח דיונים חדשים ולהגיב בדיונים קיימים.

ה. פורום רגיל מוצג בתצורת בלוג – זהה לפורום רגיל לשימוש כללי. הדיונים מוצגים כמו רשומות הבלוג – תוכן ההודעות מוצג בכניסה לפורום ואין צורך להיכנס לכל הודעה בנפרד.

שלב 5

קבצים מצורפים והצגת ספירת מילים.

ניתן להגביל את מספר וגודל הקבצים שמשתתף יכול להעלות ולהציג את ספירת המילים.

שלב 6

מנוי לעדכונים ומעקב קריאה.

מי שרשום לפורום יכול לקבל הודעה לדוא"ל על כל הודעה חדשה בפורום. יש להגדיר מצב מנוי רצוי על פי הפירוט הבא:

מנוי ניתן לבחירה: הסטודנט יכול לבחור לקבל התרעה או לא.

מנוי מאולץ: כל הסטודנטים יקבלו התרעות באופן אוטומטי.

מנוי אוטומטי: הסטודנטים יקבלו התרעות אך יכולים לבחור להסיר עצמם.

מנוי מושבת: ללא עדכונים.

שלב 7

בסיום לא לשכוח לשמור.

תוכן עניינים

צריכים עזרה?

אנחנו כאן לכל שאלה בנושאי פדגוגיה וטכנולוגיה.

מה אתם רוצים לחפש?